2012. március 17., szombat

Rihanna - Drunk on Love

Reménytelenül romantikus lélek vagyok,
Könnyen szerelembe esem.
A szerelem megszállottja vagyok,
Akarom, szomjazom,
Egyszerűen nem elég.

Vigyél magaddal,
A szívem a ruhám ujjában van,
Mindig a szerelem vezet engem,
Talán kicsit naiv vagyok.

Tudod, megrészegít a szerelem,
Megrészegít a szerelem.
Semmi sem józaníthat ki,
Csak ez kell nekem.

Voltam már csalódott,
De sosem törtem össze.
Így még inkább kívánom,
Nem fogom vissza magam,
Egy csepp sem veszhet kárba,
Legyen, ahogy a szerelem akarja.

Vigyél magaddal,
A szívem a ruhám ujjában van,
Mindig a szerelem vezet engem,
Talán kicsit naiv vagyok.

Tudod, megrészegít a szerelem,
Megrészegít a szerelem.
Semmi sem józaníthat ki.

Tudod, megrészegít a szerelem,
Megrészegít a szerelem.
Semmi sem józaníthat ki,
Csak ez kell nekem.

Elragadt a mámor,
Érzem mennyei ízed,
Az ajkaimon, mikor csókolsz,
Teljesen a rabod lettem,
Nem tudok ellenálni,
A karjaidba borulok.

Vigyél magaddal,
A szívem a ruhám ujjában van,
Mindig a szerelem vezet engem,
Talán kicsit naiv vagyok.

Tudod, megrészegít a szerelem,
Megrészegít a szerelem.
Semmi sem józaníthat ki.

Tudod, megrészegít a szerelem,
Megrészegít a szerelem.
Semmi sem józaníthat ki.

Csak ez kell nekem.
Csak ez kell nekem.
Csak ez kell nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése