2012. március 4., vasárnap

Pixie Lott - What Do You Take Me for? [feat. Pusha T]

[Pusha T]
Gyerünk,
Uh, itt a sportkocsik szakértője,
Igen, fordulnak a fejek, mint az ördögűzőben,
Ezek a piros talpú cipőink ördögien festenek,
Egy felsőbb szintre emeljük ezt, tök könnyen

[Pixie Lott]
Elegem van abból, hogy itt rugdosod a földet, csak ülepedjen le a por,
Megtalálom, amit megérdemlek, ha te nem tudsz jobb lenni,
Nem mondhatom, hogy nem sieted el, mielőtt az édes megsavanyul,
A szemem láttára változtál meg, rossz virágot szakítottál le.

Nem tudni, szerinted mit üldözök,
Ne hidd, hogy tovább tűrök,
Nem tudni, szerinted mit üldözök,
Minek nézel engem, minek nézel engem

Aztán már tökmindegy,
Kilépek az ajtón,
Viszlát, legközelebb
Minek nézel engem, minek nézel engem,
Oh, minek nézel engem

Most, hogy fordult a kocka, ne lássam, hogy esdekelsz,
Kemény lecke az életben, mikor engem nem kaphatsz meg,
Oly mélyen, teljesen egyedül, már semmi erőd nincsen,
Eressz el, elvágom a kötelet, asszem rossz tornyot másztál meg.

Nem tudni, szerinted mit üldözök,
Ne hidd, hogy tovább tűrök,
Nem tudni, szerinted mit üldözök,
Minek nézel engem, minek nézel engem

Aztán már tökmindegy,
Kilépek az ajtón,
Viszlát, legközelebb
Minek nézel engem, minek nézel engem.

[Pusha T]
Két kölyök egy csapatban, baszki,
Ahogy ezt kezeled,
Ja, felháborít
Sosem tettek tönkre, vagy kezeltek gyanúsítottként,
Miért én vagyok az, akiben nem lehet bízni,
Próbálkozz jobban, beszéljük meg, miért zavar,
Én alkottalak, majd csinálok egy másikat,a ki messzebbre megy,
És milliókkal fogadhatsz majd rá,
Dél-Franciában egy jachton, velünk lazulva.

[Pixie Lott]
Nem tudni, szerinted mit üldözök,
Nem hidd, hogy tovább tűrök,
Nem tudni, szerinted mit üldözök,
Minek nézel engem, minek nézel engem

Aztán már tökmindegy,
Kilépek az ajtón,
Viszlát, legközelebb
Minek nézel engem, minek nézel engem,
Minek nézel engem, minek nézel engem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése