2012. március 9., péntek

Leona Lewis / Avicii - Collide

Felvidítalak, ha rossz kedved van,
Ott leszek, ha senki más nem,
Mikor ismeretlen helyeken jársz,
Számíts rám, míg az élet változik.

Összhangban vagyok az érzéseiddel,
Minden ezzel kapcsolatban valós,
Mikor ismeretlen helyeken jársz,
Számíts rám, míg az élet változik.

Te vagy, ami nekem kell, yeah yeah
Tudom, te vagy az igazi, yeah
Te vagy, ami nekem kell, yeah
Tudom, te vagy az igazi, yeah

Essünk egymásnak,
Teljes sebességgel,
Essünk egymásnak,
Összeütközhetünk, összeütközhetünk.

Essünk egymásnak,
Teljes sebességgel,
Összeütközhetünk, összeütközhetünk,
Összeütközhetünk, összeütközhetünk.

Essünk egymásnak,
Összeütközhetünk, összeütközhetünk,
Összeütközhetünk, összeütközhetünk.

Mikor ismeretlen helyeken jársz,
Számíts rám, míg az élet változik.

Tudd, sosem vagy egyedül,
Bennem otthonra lelhetsz,
Mikor ismeretlen helyeken jársz,
Számíts rám, míg az élet változik.

Te vagy, ami nekem kell, yeah yeah
Te vagy, ami nekem kell, yeah yeah
Te vagy, ami nekem kell, yeah yeah (te vagy az igazi)
Tudom, te vagy az igazi, yeah (te vagy)

Essünk egymásnak,
Teljes sebességgel,
Összeütközhetünk, összeütközhetünk,
Összeütközhetünk, összeütközhetünk.

Essünk egymásnak,
Összeütközhetünk, összeütközhetünk,
Összeütközhetünk, összeütközhetünk.

Összeütközhetünk, összeütközhetünk,
Összeütközhetünk, összeütközhetünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése