2012. július 25., szerda

Nicki Minaj - Moment 4 Life [feat. Drake]

[Nicki Minaj]
A csillagok közt az égen szállok,
Túlélni többé már nem próbálok,
Hiszem, az élet ajándék,
De létezni nem jelenti, hogy tényleg élsz.
Ne aggódj miattam, vagy, hogy kit támadok,
Enyém a hatalom, megkapom, amit akarok,
És igen, enyém a döntés, a bíró én vagyok,
A vámpírra szentelt vizet szórok.
Ebben a pillanatban király lehetek,
Ebben a pillanatban Góliáttal végzem,
Ebben a pillanatban beleadok mindent,
Hogy visszavonulhassak a gyűrűvel.
És visszavonulok koronával a fejemen, igen,
Nem, nem vagyok mázlis, csak áldott, igen,
Tapsot a nehézsúlyú bajnoknak, nekem,
De egyedül nem sikerült volna, együtt ment,
Young Money felnevelt, Baisleyben nőttem fel,
Dél-Jamaica, Queens, és ez őrület,
Mert még mindig oda tartozom, Hollywood nem változtat meg,
Gratulálok az utálóimnak, bocs, hogy nem állíthattatok meg.
Nem vagyok beképzelt, de igazoltak engem,
Legjobb, ha hiszem, hogy amit most csináltunk,
Majd fennmarad,
Nem tudom, ez az éjjel arra emlékeztet,
Amitől megfosztottak engem.
Fel a poharakat,
Valahányszor találkozunk, buli van,
Többet tettünk, mint azt ők gondolták volna,
A kiválóság szélén állunk.

Bárcsak örökké tartana ez a pillanat
Ez a pillanat, ez a pillanat.
Mert most annyira jól érzem magam,
Jól érzem magam, jól érzem magam.

Bárcsak örökké tartana ez a pillanat
Ez a pillanat, ez a pillanat.
Mert most annyira jól érzem magam,
Jól érzem magam, jól érzem magam.

[Drake]
Mikor mondom a csajoknak, hajoljatok meg előttem,
Térdeljetek le nekem.
Young Money a maffia, ez üzenet neked, Lil Cease,
Dominikai vagyok, akárcsak Big Papi Ortiz,
Míg én mindent megteszek egy cél érdekében,
Addig ezek a gyökerek csak pitiznek.
500 Degrees, pacsi a főnöknek,
Pacsi az embereimnek, akik királyul öltöznek,
Most mindenki a barátom akar lenni, micsoda véletlen,
Ez a te éved lett volna? Bocs, nem kaptam erről üzenetet.
Egy fiatal király, arannyal fizessetek,
Forty-nak sok füve van, de még nem sodorta meg,
Csak ontják a dalokat, de azok még csak nem is hűvösek.
Weezy a csúcson, és otthon még nem is lehet,
Ja, nagyon is félhettek.
Ezeket a rappereket sorra kapják, és cipelik el,
Baszki, én és Nicki összeházasodunk még ma éjjel,
És az összes kis utálónak üzenem, a csokor az övék lehet.
Oh igen, egy csillag vagy a számomra,
Te és a fehér csajok, az ötösfogat,
Ha egy kicsit még többet iszunk, a döntés nehéz lenne,
Nem tudom elhinni, hogy tényleg megtettük, részben meglepett,
Esküszöm, basszus, könyvet kéne róla írni,
Esküszöm, ez tényleg olyan jó, mint amilyennek tűnik,
Én próbálom kihozni a legjobbat ebből, ez tény,
Mert mindenki meghal, de nem mindenki él.

[Nicki Minaj:]
Bárcsak örökké tartana ez a pillanat
Ez a pillanat, ez a pillanat.
Mert most annyira jól érzem magam,
Jól érzem magam, jól érzem magam.

Bárcsak örökké tartana ez a pillanat
Ez a pillanat, ez a pillanat.
Mert most annyira jól érzem magam,
Jól érzem magam, jól érzem magam.

Eljött az én pillanatom, erre vártam egész életemben,
A naplementével együtt sodródom el, életre keltem.

Bárcsak örökké tartana ez a pillanat
Ez a pillanat, ez a pillanat.
Mert most annyira jól érzem magam,
Jól érzem magam, jól érzem magam.

Bárcsak örökké tartana ez a pillanat
Ez a pillanat, ez a pillanat.
Mert most annyira jól érzem magam,
Jól érzem magam, jól érzem magam.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! :) Alig várom a következő Nicki dalszövegeket!

    VálaszTörlés
  2. Köszi, örülök h tetszik :) Szerintem jövőhétre meglesznek :D

    VálaszTörlés
  3. Pont valamelyik nap kerestem a dal fordítását, erre feljövök és itt találom. *-* Nagyon tetszik! Köszönöm, és várom a többit :))

    VálaszTörlés