2012. március 4., vasárnap

Pixie Lott - Nobody Does It Better

Egész héten dolgoztunk,
És most sem fogunk aludni,
Elmennénk valahova,
Remélem, te is ott leszel.
Szerintünk semmi más nem jöhet,
(Mikor az utcákat járjuk)
Elmennék valahova
Remélem, te is ott leszel.

Csak ma éjjel senki nem mondja meg neked,
Hova menj, ki legyél,
Az lehetsz, aki csak akarsz lenni,
Ott egy ütem és egy hang, ami hív téged,
Senki nem érez, nem érez úgy,
Úgy, ahogy te.

Csak mondd el a világnak,
(minden rajtunk áll)
Nem számít, merre megyünk,
Te is tudod.

(Ez az a pillanat) mikor megáll a világ
Mindenki minket néz,
Táncolj velem, csak mert
Senki nem csinálja jobban.
(Kelj fel, állj a lábadra
Pörgesd a ritmust az ütemre)
Rajtunk kívül csak én vagyok,
És senki nem csinálja jobban.

Senki nem csinálja jobban,
Senki sem,
S-S-S-S Senki nem csinálja jobban,
Senki nem csinálja jobban.

Mindenki itt van,
Emeld a kezed a magasba,
Ahova megyünk, senkit sem érdekel,
csak addig, míg te is ott vagy.
És mindig időt szakítok rá,
(Felejtsük el a gondokat)
Oh, bárcsak visszatekerhetnénk,
Hozzuk vissza még egyszer.

(Ez az a pillanat) mikor megáll a világ
Mindenki minket néz,
Táncolj velem, csak mert
Senki nem csinálja jobban.
(Kelj fel, állj a lábadra
Pörgesd a ritmust az ütemre)
Rajtunk kívül csak én vagyok,
És senki nem csinálja jobban.

Senki nem csinálja jobban,
Senki sem,
S-S-S-S Senki nem csinálja jobban,
Senki nem csinálja jobban. (x2)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése