2012. március 4., vasárnap

Nicki Minaj - Marilyn Monroe

Tudok lenni önző, vagy türelmetlen,
Néha olyan vagyok, mint Marilyn Monroe.
Bizonytalan vagyok, néha hibázom én is,
Néha úgy érzem, véget ért az utam.

Lehetek mélyen, lehetek mélyen,
Nem tudom, hogyan tovább,
Lehetek a csúcson, a csúcson,
Mintha sosem bukhatnék el újra.

Hívhatod átoknak,
Vagy tarthatsz áldottnak.
Ha nem tudod kezelni a legrosszabb részem,
A legjobbat nem értheted meg.
Így érzett Marilyn Monroe is?
Végül is, bizonyára így érzett ő is.

Mintha az összes jó dolog,
Szétesett volna, mint, mint Marilyn Monroe,
Igazából csak szívunk, míg meg nem értjük igazán,
Nem akarom végül elveszteni a lelkem.

Lehetek mélyen, lehetek mélyen,
Nem tudom, hogyan tovább,
Lehetek a csúcson, a csúcson,
Mintha sosem bukhatnék el újra.

Hívhatod átoknak,
Vagy tarthatsz áldottnak.
Ha nem tudod kezelni a legrosszabb részem,
A legjobbat nem értheted megÍgy érzett Marilyn Monroe is?
Végül is, bizonyára így érzett ő is.

Fogadj el vagy hagyj el,
Sosem leszek tökéletes,
Higgy nekem, értem megéri,
Fogadj el vagy hagyj el,
Fogadj el vagy hagyj el.

Így érzett Marilyn Monroe is, is, is, is?
Bizonyára így érzett ő is, ő is, ő is ő is. (x2)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése