2012. március 5., hétfő

Kelly Clarkson - Since U Been Gone

Az a helyzet, hogy barátokként kezdtük,
Ez mind szép volt, de csak látszat,
Igen, az volt,
Mióta eltűntél.

Odaadó voltál, időt szántál rám,
Hamar a magaménak tekintettelek,
Igen, így volt,
Mióta eltűntél.

És minden, amit valaha hallottál tőlem,
Csak az, ahogy elképzeltem magunkat,
Ez minden, amit valaha hallottál tőlem.

De mióta elntűntél,
Végre ismét kapok levegőt,
Már új utakra léptem,
Igen, igen.
Hála neked,
Megkapom, amit akarok,
Mióta eltűntél.

Hogy is mondhatnám? Te átvertél
Még annak az ócska szerelmes dalnak is bedőltem,
Igen, így volt,
Mióta eltűntél.

Hogy lehet az, hogy tőled sosem hallom,
Hogy „csak veled akarok lenni”,
Úgy sejtem, sosem éreztél így.

De mióta elntűntél,
Végre ismét kapok levegőt,
Már új utakra léptem,
Igen, igen.
Hála neked,
Megkapom, amit akarok,
Mióta eltűntél.

Megvolt az esélyed, elcseszted,
Nem látlak, nem is érdekelsz,
Fogd be a szád, nem tűröm tovább,
Újra és újra és újra és újra és újra…

Mióta elntűntél,
Végre ismét kapok levegőt,
Már új utakra léptem,
Igen, igen.
Hála neked (hála neked)
Megkapom, amit akarok,
Végre ismét kapok levegőt,
Már új utakra léptem,
Igen, igen.
Hála neked (hála neked)
Megkapom, amit akarok,
Tudnod kéne (tudnod kéne)
Hogy megkapom, amit akarok.
Mióta eltűntél,
Mióta eltűntél,
Mióta eltűntél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése