2012. április 8., vasárnap

Eminem - Puke

És már megint te jársz a fejemben…

Nem is tudod, mennyire rosszul vagyok tőled,
Kibaszottul felfordul tőled a gyomrom,
Valahányszor eszembe jutsz, hányok.
Nem kéne tudnod róla,
Talán nem hiszed, de mégis így van,
Valahányszor eszembe jutsz, hányok.

Úgy terveztem, leülök és írok neked egy kis verset,
De ez a téma dalban jobb lenne.
Kapásból millió dolgot sorolhatnék fel,
Egy versszak nem lenne elég, hogy rímbe szedjem,
Így baszki, kezdem, ahol tudom, tömör leszek,
Gyorsan elhadarok párat az okokból.
Tudtam, hogy egy újabb tetkó rólad nem kéne,
A karomra, és képzeld, mit tettem,
Szereztem még egyet, már kettő van belőle.
Ooh ooh ooh ooh ooh ooh ooh
Most itt ülök, a bőrömön ott a neved,
Nem bírom felfogni, hogy megint elkövettem ezt a hülyeséget,
Így a következő csajomnak is Kim lesz a neve.
A picsába-a-a-a-a!
Ha tudnád, mennyire utállak,
Mindazért, amin keresztül kellett mennem miattad,
Akkor most nem pofáznék itt miattad.
Pfu-u-u-u-u-u-uj.

Nem is tudod, mennyire rosszul vagyok tőled,
Kibaszottul felfordul tőled a gyomrom,
Valahányszor eszembe jutsz, hányok.
Nem kéne tudnod róla,
Talán nem hiszed, de mégis így van,
Valahányszor eszembe jutsz, hányok.

Úgy terveztem, leülök írok neked egy rövid levelet,
De gondoltam egy dal talán jobb lenne
Helyette.
Mert csak széttépnéd a levelem.
Tegnap ráakadtam egy képedre, és eltöprengtem,
Mekkora pazarlás lenne, ha rímbe kéne szednem, egy hülye
Cetlire, szívesebben megmutatnám neked,
Freestyle-ban, hogy mennyire gyűlöllek.
Egy kibaszott kokainagyú kurva vagy, remélem, megdöglesz,
Remélem, a pokolra jutsz, és az ördög kiszúrja a szemed,
Utállak tetőtől talpig, te hülye picsa, remélem, megdöglesz,
Dögölj me-e-e-e-e-eg!
De kérlek, ne érts félre, nem vagyok szomorú vagy mérges,
Nem az a szitu, hogy még mindig szeretnélek, nekem nem kellesz,
Csak ha eszembe jutsz, okádnom kell,
Okádnom ke-e-e-e-e-ell.
Mi mást tehetnék, lövésem sincs arról,
Asszem, csak továbblépek, nincs más gyógymód,
De most valahányszor eszembe jutsz, ennyi a reakcióm:
Hányo-o-o-o-o-o-ok.

Nem is tudod, mennyire rosszul vagyok tőled,
Kibaszottul felfordul tőled a gyomrom,
Valahányszor eszembe jutsz, hányok.
Nem kéne tudnod róla,
Talán nem hiszed, de mégis így van,
Valahányszor eszembe jutsz, hányok.

Hülye kurva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése