2012. március 9., péntek

Christina Milian - When You Look at Me

Mondd, szerinted kit látsz
A sarkodban állva,
Figyelsz rám.
Szerinted kiszámítható vagyok,
Mondd, szerinted ki vagyok,
A külső félrevezethet,
Jobb, ha átgondolod,
Mondd, mit látsz
Mikor rám nézel.

Valószínűleg azt gondolod, nekem kellenek ezek,
Pénz, kocsi, gyémánt gyűrű.
Szerinted számomra a fű csakis zöld,
De te nem ismersz igazán.
Lehetnék egy farkas az álarc mögött,
Lehetnék egy angyal a szemedben,
Soha ne ítéld meg a könyvet a borítója alapján.

Lehetnék egy tolvaj, lehetnék a szerelmed,
Lehetnék az egyetlen, vagy a másik,
Hogyha közelebbről néznél, rájönnél,
Nem is ismersz igazán.

Mondd, szerinted kit látsz
A sarkodban állva,
Figyelsz rám.
Szerinted kiszámítható vagyok,
Mondd, szerinted ki vagyok,
A külső félrevezethet,
Jobb, ha átgondolod,
Mondd, mit látsz
Mikor rám nézel.

Ránézel a szomszédra, „micsoda pasi”,
Reggeltől estig dolgozik,
És fogadok, nem is veszed észre,
Téged les, míg éjjel alszol.
Míg tartasz a hajléktalantól,
Azt hiszed, vitát kezdene,
Soha ne ítéld meg a könyvet a borítója alapján.

Lehetnék egy tolvaj, lehetnék a szerelmed,
Lehetnék az egyetlen, vagy a másik,
Hogyha közelebbről néznél, rájönnél,
Nem is ismersz igazán.

Mondd, szerinted kit látsz
A sarkodban állva,
Figyelsz rám.
Szerinted kiszámítható vagyok,
Mondd, szerinted ki vagyok,
A külső félrevezethet,
Jobb, ha átgondolod,
Mondd, mit látsz
Mikor rám nézel.

Mondd, szerinted kit látsz
A sarkodban állva,
Figyelsz rám.
Szerinted kiszámítható vagyok,
Mondd, szerinted ki vagyok,
A külső félrevezethet,
Jobb, ha átgondolod,
Mondd, mit látsz
Mikor rám nézel.

Most mondd meg, mégis mit gondolsz, ki vagyok? Na?
Még csak nem is ismersz,
Gondoltál már erre?

Lehetnék egy tolvaj, lehetnék a szerelmed,
Lehetnék az egyetlen, vagy a másik,
Hogyha közelebbről néznél, rájönnél,
Nem is ismersz igazán.

Mondd, szerinted kit látsz
A sarkodban állva,
Figyelsz rám.
Szerinted kiszámítható vagyok,
Mondd, szerinted ki vagyok,
A külső félrevezethet,
Jobb, ha átgondolod,
Mondd, mit látsz
Mikor rám nézel.

Mondd, szerinted kit látsz
A sarkodban állva,
Figyelsz rám.
Szerinted kiszámítható vagyok,
Mondd, szerinted ki vagyok,
A külső félrevezethet,
Jobb, ha átgondolod,
Mondd, mit látsz
Mikor rám nézel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése