2012. március 26., hétfő

Jessie J - Who's Laughing Now

Mama, sértegettek engem,
Nem hagytak játszani sem,
Hazarohannék, ülnék és sírnék, mindennap szinte.
„Hé Jessica, olyan vagy, mint egy alien,
Nem passzolsz a járókába ezzel a zöld bőrrel”
Nos, meghúzták a hajamat ezek,
Elvették a székemet,
Visszatartom, és úgy teszek, mintha nem érdekelne.
„Hé Jessica, olyan vicces vagy,
A fogaid olyanok, mint a Tapsi Hapsinak.”

Oh, szóval azt hiszitek, ismertek már,
Elfelejtettétek talán,
Hogy mit éreztem miattatok,
Mikor annyiszor megbántottatok.
De köszönöm a fájdalmat,
Sikeres lettem általa,
És még mindig ragyogok, még mindig ragyogok.

Jöhetnek a viccek is,
Próbáljatok megtörni,
Fújhatjátok a füstöt itt,
Nem csak ti vagytok itt.
De ki nevet a végén,
De ki nevet a végén?
Emeljétek a pálcád,
Üssetek meg már,
Terítsétek a kártyát,
Vár egy sztárság.
De ki nevet a végén,
De ki nevet a végén?

Csak mert L.A-ben vagyok,
Szerintetek a hírnevem már nagyobb,
Facebookon barátok vagyunk,
Igazából csak a nevemet tudjátok.
„Oh Jessie, tudtuk hogy sikerül neked,
Van egy számom, szeretném, ha te vennéd fel”
Így, mivel már le vagyok szerződve
Azt hiszitek, tele a zsebem,
Mégis a sorban állok már négy éve.
„Oh Jessie, láttam a YouTube videód,
Bejelöltelek képeken, még régen, a suliból.”

Oh, szóval azt hiszitek, ismertek már,
Elfelejtettétek talán,
Hogy mit éreztem miattatok,
Mikor annyiszor megbántottatok.
De köszönöm a fájdalmat,
Sikeres lettem általa,
És még mindig ragyogok, még mindig ragyogok.

Jöhetnek a viccek is,
Próbáljatok megtörni,
Fújhatjátok a füstöt itt,
Nem csak ti vagytok itt.
De ki nevet a végén,
De ki nevet a végén?
Emeljétek a pálcád,
Üssetek meg már,
Terítsétek a kártyát,
Vár egy sztárság.
De ki nevet a végén,
De ki nevet a végén?

Jessie
Elhagyta a ketrecet,
Elnyelte a büszkeségetek,
Ti meg egósan köhécseltek,
Hadd utáljanak,
Úgyis elkéstek azzal.
Nocsak, kaptam egy üzenetet tőletek,
„Hola, a büszkeség önt el minket”
„Úristen, csajszi, a hangod egyszerűen mesés”
A válaszom: „Na ki nevet a végén?”

Oh, szóval azt hiszitek, ismertek már,
Elfelejtettétek talán,
Hogy mit éreztem miattatok,
Mikor annyiszor megbántottatok.
De köszönöm a fájdalmat,
Sikeres lettem általa,
És még mindig ragyogok, még mindig ragyogok.

Jöhetnek a viccek is,
Próbáljatok megtörni,
Fújhatjátok a füstöt itt,
Nem csak ti vagytok itt.
De ki nevet a végén,
De ki nevet a végén?
Emeljétek a pálcád,
Üssetek meg már,
Terítsétek a kártyát,
Vár egy sztárság.
De ki nevet a végén,
De ki nevet a végén?

Jöhetnek a viccek is,
Próbáljatok megtörni,
Fújhatjátok a füstöt itt,
Nem csak ti vagytok itt.
De ki nevet a végén,
De ki nevet a végén?
Emeljétek a pálcád,
Üssetek meg már,
Terítsétek a kártyát,
Vár egy sztárság.
De ki nevet a végén,
De ki nevet a végén?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése