2012. március 3., szombat

A journey of a thousand miles must begin with a single step

Mindig is szerettem fordítani, bár kezdetben, bevallom, elég gyengén ment. Úgy érzem, azóta fejlődtem (angol tudásban, és fogalmazásmódban is), és biztos van még mit tanulnom bőven, de most úgy érzem, ideje új utakra lépni, és közzétenni a dalszövegfordításaimat - bár korábban már tettem ki fordításokat egy rajongói oldalamra, és fordítottam másoknak is, most kifejezetten csak a dalszövegekre koncentrálnék. Rövidebb gondolkodás után arra jutottam, hogy végre megteszem ezt a lépést, és elkészítem életem első blogját, amiben ezeket a dalszöveg fordításaimat teszem közzé. Valószínűnek tartom, hogy az előbb említett korábbi fordításaim is felkerülnek ide, viszont rengeteg más dal is terítékre kerül majd. Remélem, hogy ha most nem is, de később úgy fogom érezni, hogy sikerült valami maradandót/értelmeset alkotnom, és nem csinálom hiába.
A kinézet még elég kezdetleges, először vagyok bloggeren és még nem annyira vagyok jártas a külső szerkesztésében, de szerintem idővel belejövök majd ebbe is, és sikerül egy jobb kinézetet csinálni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése