2012. április 15., vasárnap

The Saturdays - Work

Édes, minél jobban igyekszel, annál messzebb jutsz velem.
Velem.
Szerintem menni fog.
Szerintem menni fog.

Felkészülve gyere, és győződj meg róla, hogy tudod tartani a lépést velem.
Velem.
Szerintem menni fog.
Szerintem menni fog.

De tudd, hogy amit akarok, midnig megkapom,
Koncentrálj, uralkodj magadon.
Vigyázz.
Kész.
Rajt!

Vedd fel a tempót, és nyomd a gázt!
Tépd szét a helyet, ha arra vágysz!
Igyekezz!
Igyekezz!
Tudod, hogy igyekezned kell!
Kell!
Nálam van, ami kell, és akarlak téged.
Vedd a csizmád, szívem, igyekezz!
Igyekezz!
Tudod, hogy igyekezned kell!
Kell!

Szeretném megkapni, amit akarok, látod végre?
Végre.
Szerintem igen.
Szerintem igen.
Ideje lépned, ha meg akarsz szerezni engem.
Engem.
Szerintem megteszed.
Szerintem megteszed.

De ne lassíts.
Mi nem így szoktunk játszani,
A lassúság nekem nem fekszik.
Vigyázz.
Kész.
Rajt!

Vedd fel a tempót, és nyomd a gázt!
Tépd szét a helyet, ha arra vágysz!
Igyekezz!
Igyekezz!
Tudod, hogy igyekezned kell!
Kell!
Nálam van, ami kell, és akarlak téged.
Vedd a csizmád, szívem, igyekezz!
Igyekezz!
Tudod, hogy igyekezned kell!
Kell!

És tőled függ, meddig megyünk el,
Igen, tőled függ, te vezetsz.
És ez tőled függ, így mondd, mit kéne írnom,
Várlak a célvonalon, bébi.
Vigyázz.
Kész.
Rajt!

Vedd fel a tempót, és nyomd a gázt!
Tépd szét a helyet, ha arra vágysz!
Igyekezz!
Igyekezz!
Tudod, hogy igyekezned kell!
Kell!
Nálam van, ami kell, és akarlak téged.
Vedd a csizmád, szívem, igyekezz!
Igyekezz!
Tudod, hogy igyekezned kell!
Kell!

Vedd fel a tempót, és nyomd a gázt!
Tépd szét a helyet, ha arra vágysz!
Igyekezz!
Igyekezz!
Tudod, hogy igyekezned kell!
Kell!
Nálam van, ami kell, és akarlak téged.
Vedd a csizmád, szívem, igyekezz!
Igyekezz!
Tudod, hogy igyekezned kell!
Kell!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése