2012. április 1., vasárnap

Madonna - I Don't Give A [feat. Nicki Minaj]

[Madonna]
Ex-feleség, ébredj fel,
Ez a te életed,
Egyedül neveled a lányod,
Mikor a telefont bekapcsolod,
Sok üzenet, keres a menedzser,
Nincs idő manikűrre,
Seggrázás, edzés is sok,
Egyszerre több dolgot csinálok.
A Wi-fi-re rácsatlakozom,
Vesztesből lettem kész csoda,
Látta valaki az új srácot?
Elfelejtettem a jelszavam.
Hívnom kéne a bébiszittert,
Twitterezés a liftben,
Hívhatnék egy helikoptert,
Már a nyomást sem érzem.

Jól leszek,
Nem érdekel, mit mondanak az emberek,
Rendben leszek,
Pörgős és teljes életem lesz.

Gyorsan haladok, tudod tartani a lépést?
Gyorsan haladok, és nekem ez így szép,
Tíz dolgot csinálok egyszerre,
És ha valami bajod van,
Engem nem érdekel.

Annyira feldühített téged,
Hogy ki kapta a gyerekeket,
Az ügyvédek a felelősek ezért,
Nem volt házassági szerződés.
Készül a film, írom a dalt
Fel kell vennem a harisnyámat,
Üdv a sajtónak, vennem kell új ruhákat,
Mindez a mély benyomásért van.
Lovagolok egymagam, pár csont szétzúzva,
Ezt vidd lejjebb egy félhanggal.
Elfelejtettem elmormolni egy imát,
A kis Jézus a lépcsőn vár.
Alá kell írnom egy szerződést,
Vissza kell szereznem, mi az enyém,
Minden ellenlábas leléphet,
Aki az első sorban vesztegel.

Jól leszek,
Nem érdekel, mit mondanak az emberek,
Rendben leszek,
Pörgős és teljes életem lesz.

Gyorsan haladok, tudod tartani a lépést?
Gyorsan haladok, és nekem ez így szép,
Tíz dolgot csinálok egyszerre,
És ha valami bajod van,
Engem nem érdekel.

Próbáltam jó kislány lenni,
Próbáltam a feleséged lenni,
Háttérbe helyeztem magam,
És elnyeltem a ragyogásomat.
Én akartam lenni minden,
Amit elvártál tőlem,
És ha kudarc lett volna mindez,
Az engem nem érdekel.

[Nicki Minaj]
Jöhet a párbaj,
Ahol Nickit hallod, az fasza
Hol a többi csaj? Hát sehol, az hiba
Csak lángra kaptak,
Tízezer egy gumiért a Bugattira,
Hé Madonna, te vagy az igazi maffiavezér anya,
Ott van rajtad a Gabbana és a Prada,
Mi, az anyagias csajok, a legjobbak,
Nézd, nem igazán fekszik nekem a Volvód,
És a cipőid tuti nem Aldóból valók,
Ha elengedek egy pasit, az csak neki baj,
Én fizettem mindent, a főnök én voltam.
Te, engem kurvára nem érdekel,
Átok, nem áldás
Ne hagyd, hogy mások helyezzenek rád nyomást,
Nem vagyok üzletasszony, enyém az üzlet, asszony!
És tudod, én adom a picsáknak az üzletet, asszony!

[Madonna]
Jól leszek,
Nem érdekel, mit mondanak az emberek,
Rendben leszek,
Pörgős és teljes életem lesz.

Gyorsan haladok, tudod tartani a lépést?
Gyorsan haladok, és nekem ez így szép,
Tíz dolgot csinálok egyszerre,
És ha valami bajod van,
Engem nem érdekel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése