2012. április 1., vasárnap

Rihanna - Stupid in Love

Hülye a szerelemhez,
Hülye a szerelemhez.

Valamit hadd áruljak el,
Soha nem volt
S-es a méretem,
Soha az életben.
A motort járva hagytam,
Eljöttem azért,
Hogy lássam, mit tennél, ha
Adnék még egy esélyt,
Hogy helyrehozhasd.

Így végül megadtam,
Bár Katy megmondta,
Semmi értelme,
Csak időpocsékolás,
És ez volt az igazság.

Nem is értem,
Vér borítja kezed,
Mégis kitartasz,
Újra meg újra próbálsz
Hazudni nekem még,
És nem értem miért.

Ez hülyeség,
Nem vagyok ilyen sötét,
Hozzám úgy ne beszélj,
Mintha hülye lennék.
Még mindig szeretlek,
De folytatni nem vagyok képes,
Talán szótlan vagyok,
De nem hülye.

Az új becenevem,
„Te barom”
(Mekkora barom)
A barátaim így hívnak,
Mikor a telefonomba
Kiabálok.
Mondják: „Engedd el,
Nem ő az igazi”
Láttam benned a lehetőséget,
Képzeld, ettől lehetett butának nézni.

Ő nem akarja ezt,
Nem mintha te igen,
Cselszövés és megcsalás,
Oh kislány, miért pazarlod az idődet,
Tudod, hogy ez így nem helyes.

Csak mondod a magadét,
De hallani sem szeretném,
Mégis kitartasz,
Újra meg újra próbálsz
Hazudni nekem még,
És nem értem miért.

Ez hülyeség,
Nem vagyok ilyen sötét,
Hozzám úgy ne beszélj,
Mintha hülye lennék.
Még mindig szeretlek,
De folytatni nem vagyok képes,
Talán szótlan vagyok,
De nem hülye.

Próbálom elérni, hogy működjön,
De úgy viselkedsz, mint egy igazi köcsög,
Én hülye, próbálok
Kitartani.
De eltűnt a rózsaszín köd végre,
Nem is tudod, miről vesztettél el.
És nem is veszed majd észre,
Míg el nem tűntem, el nem tűntem,
Hogy én voltam az,
Aki kettőnk közül
Végzett.

Ooh
Nem,
Nem
Nem, nem,
Nem vagyok hülye a szerelemhez.

Ez hülyeség,
Nem vagyok ilyen sötét,
Hozzám úgy ne beszélj,
Mintha hülye lennék.
Még mindig szeretlek,
De folytatni nem vagyok képes,
Talán szótlan vagyok,
De nem hülye.

Talán szótlan vagyok,
De nem hülye.
A szerelemhez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése