2012. április 19., csütörtök

Christina Aguilera - Mercy on Me

Jézusom, be kell vallanom,Mikor elragadt a magányom,
Hűtlen voltam, vétkeztem,
Egy férfit darabokra törve hagytam el.

Elmondhatnám, mit tettem,
Vagy azt kéne, hol vétettem?

Minél több játékba kezdek,
Álnok, sötét lehetőségek,
Egy nap erősebb leszek.

Uram, bocsásd meg vétkem,
Hogy bűnös útra tévedtem,
Most, hogy itt térdelek,
Bocsánatért esedezem, hogy szabaddá legyek,
Uram, könyörülj rajtam, kérlek.

Üdvözlégy Mária, kegyelemmel teljes,
Gyengeségemben hitem elveszett,
Gondatlan voltam, bár figyelmeztettek,
És az ördögöt magamból kitéptem,
Isten áldja a férfit, kit megvetettem.

Uram, bocsásd meg vétkem,
Hogy bűnös útra tévedtem,
Most, hogy itt térdelek,
Bocsánatért esedezem, hogy szabaddá legyek,
Uram, könyörülj rajtam, kérlek.

Ne engedd, hogy tovább folytassam ezt,
Küldd le az angyalaid, kik az ajtón átvezetnek,
Nos, eljöttem, és meggyóntam vétkeimet,
És kérlek, ne vess meg engem,
Teljesen elvesztem, segíts, hogy vezekelhessek.

Uram, bocsásd meg vétkem
Oh, könyörgök, kérlek, ez kell,
Akarom, hogy tudd,
Most itt térdelek,
Oh Uram, kell a megbocsátásod,
Kell a megbocsátásod.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése