2012. november 24., szombat

Nicki Minaj - Freedom

Hogy ajtókat tártam ki, megköszönni sosem fogják,
De Jézusnak se tették, mikor kereszten várt rá a halál,
Ti hálátlan lelkek, utálatos ribancok,
Bár én még itt maradok.
Karrierem követte a rózsaszín köves utat,
Ha visszavonulok, szép rózsaszín álmokat,
A szó elszáll, Pink Friday megmarad,
A többek átlagosak, ez tapasztalat.
A francba, engem reklámoznak,
Tényleg lealáztam őket pár reklámdallal?
Tényleg megjósolnám, amit a jövőben teszek?
De mielőtt folytatnám, hadd köszönjem meg a többieknek,
Ott volt Lil Wayne, na és Mack Maine,
Baby és Slim jött még,
Tez és E.I. mondták, nem lenne hiába,
Mert még szerződés előtt megőrülhettem volna,
És mégis szeretném ezt a hírnevet ma.
Kelés, majd indulás,
700-ért külföldön előadás,
Mindenki elcsendesedik, mielőtt kezdeném már,
Én szülöm ezeket az előadókat itt,
És ez meg is látszik.

Szabadnak érzem magam,
Itt a szabadság,
Ők miért őrültek meg?
Látnod kéne őket.
Szívjunk egyet,
Mert őrület, ami itt van,
Őrület, ami itt van,
Őrület, ami itt van.

Szabadnak érzem magam,
Itt a szabadság,
Ők miért őrültek meg?
Látnod kéne őket.
Szívjunk egyet,
Mert őrület, ami itt van,
Őrület, ami itt van,
Őrület, ami itt van.

Kivel? Senkivel se szeretnék dolgozni,
99 százalékuk csak egy senki,
Mintha minden az övék lenne, hát oké,
Mikor csekkolom a fegyverük, találat: semmi,
Csaló csőcselék, gerinctelen mind,
Ezek a hülyék a világért minden pénzük elverik.
Miért akarnak leégni az elismerésért?
Így elég hamar eljutnak oda, hogy koldulniuk kell a kenyérért.
E-e-e-eskü, a királynői cím kell,
És ha a vetélytársam vagy, az az öngyilkossággal ér fel,
És ha a klubba mész, akkor a Young Money-é az éjjel,
És én vagyok a lényeg,
Sok a meló, nem vagyok tétlen,
Én vagyok az idol az idol, a kibaszott idol
Pink Friday a Macy’s-ben,
Szexi rucik a koncerten,
(Hé, van itt még valamilyen csaj rappernek parfümje? Mert akkor arról lemaradtam)
12 milla az Idoltól idolnak,
Készülj fel, mert jön a RE-UP!

Szabadnak érzem magam,
Itt a szabadság,
Ők miért őrültek meg?
Látnod kéne őket.
Szívjunk egyet,
Mert őrület, ami itt van,
Őrület, ami itt van,
Őrület, ami itt van.

Szabadnak érzem magam,
Itt a szabadság,
Ők miért őrültek meg?
Látnod kéne őket.
Szívjunk egyet,
Mert őrület, ami itt van,
Őrület, ami itt van,
Őrület, ami itt van.

Tükröm, tükröm, hát nem veszed észre?
Csak döntened kéne,
Mi elől rejtőzködsz?
Mi elől rejtőzködsz?

Tükröm, tükröm, hát nem veszed észre?
Csak döntened kéne,
Mi elől rejtőzködsz?
Mi elől rejtőzködsz?
Rejtőzködsz, édesem.

Megadnál, megadnál
Mindent,
Megadnál, megadnál
Mindent,
Megadnál, megadnál
Mindent a hírnévért?

Megadnál, megadnál
Mindent,
Megadnál, megadnál
Mindent,
Megadnál, megadnál
Mindent a hírnévért?

Szabadnak érzem magam,
Itt a szabadság,
Ők miért őrültek meg?
Látnod kéne őket.
Szívjunk egyet,
Mert őrület, ami itt van,
Őrület, ami itt van,
Őrület, ami itt van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése