2012. november 15., csütörtök

Nicki Minaj - Champion [feat. Nas, Drake & Young Jeezy]

[Nicki Minaj]
Igazi ünnepség, micsoda lebegés,
Nézd, hogy megy neked most, kellett hozzá lelkesség,
Elmélkedés, egy jobb nevelés,
Eljött a hivatalos kirekesztés,
A neten kirándultam, hogy hegyeket mozgassak meg,
Visszatértem Queens-be, majd új államba léptem,
A ribik az életem felét se tudják, nem megy nekik a matek,
A ribiknél nincsen jó cucc a zsebükbe rejtve,
50 cent, fényes gyémántok,
Ha meghallasz, rohansz, mint a fagyis kocsihoz,
Mert lelőtték Nicholast, az unokatestvérem,
De csak boldog képek élnek bennem,
Hallja a környék, hallják a lurkók,
Hallják a szingli anyák, hallják a haverok,
Halljátok, TT, Tweety, Viola, Sharika,
Candice, Timby, Lauren, Iesha.

Ez igazi ünnepség,
Csak is a gettó számára,
Itt van az ideje,
Már tudják, kik vagyunk
Tudják, kik vagyunk.
Bajnok, bajnokok (bajnok, bajnok)

[Drake]
Ja, oké, siker lett Amerikában,
Emlékszem, mikor még ott voltam Ericával,
A kiadó 20 millát tolt a kártyámra,
Elég szar, más szerepet kaptam,
Fiatal TO feka, Range Roverrel nyomja,
Vagy Ferrarival, mondván „a pénz nem bánja”
Mondd, ha megváltoztam, kislány, de csak ha valóban,
Mert én csak ennek élek, ismer engem minden feka, ismernek,
Slágergyár pár hektáron,
Csak steak meg borda, ezeket mind felfalom,
Sztárt csináltam átlagos csajokból,
Manapság csak elfújod a gyertyákat, elég a kívánságokból,
Jól érzem magam, és a pénz is jó,
Sok-sok rossz kislány, de nekem pont, hogy jók,
A csaj csak tegye szét a lábát,
Sok szerencsét, fekák, kik a sikerem kóstolnák,
Csak így tovább!

Ez igazi ünnepség,
Csak is a gettó számára,
Itt van az ideje,
Már tudják, kik vagyunk
Tudják, kik vagyunk.
Bajnok, bajnokok (bajnok, bajnok)

[Young Jeezy]
Kemény labdavezetés, Jeremy Lin, ’Mello,
Nem törődsz bele, csak mondd!
Sárga – egy szó a nyakláncomról.
Tömve zsével, fekete kocsi: gettó.
Egyesek szerint nem illek ide, tényleg?
És te hogy állsz a hírnévvel? Szállj el!
Kitartok a város mellett, lehet?
Hol az én játszóterem? Az égen!
Fél milla 3 hét alatt, ez egy bajnokra vall,
Mama büszkeségre nevelt, ja, ételutalvánnyal
Egy perc, mindenki, lőjünk egy fotót,
Sikeres vagyok, hadd hallják utálók,
Mondd, mit tegyek, hogy végre pezsgőzhessek,
Mit tegyek, hogy egy pohárral tölthessek,
Ne halljam Jay-Z-t, én vagyok az ászok ásza,
Hadd hívjam Diddy-t, pénz van nálam, igyunk a mára!

[Nicki Minaj]
Ez igazi ünnepség,
Csak is a gettó számára,
Itt van az ideje,
Már tudják, kik vagyunk
Tudják, kik vagyunk.
Bajnok, bajnokok (bajnok, bajnok)

[Nas]
23 voltam, mikor az első 2 millióm látni véltem,
Még nem voltam felnőtt, de sokan öltek volna értem,
Ez már nem 18-as, ez annál több,
Gyilkosság ismétlésen, a feka innen jött,
24. szülinap, út Bermudára,
Jachton pihenek és Pac-ot alázom, kicsit, de ne nézz falánknak
Visszatért az orgyilkos, ráveszem a csajokat, hogy egymással smároljanak,
Egy haver húga bír engem, de a tesó húga nem pálya,
Más leszek, hisz ez vágyad,
A 10 éves tervem egy év múlva beteljesül,
A listám ilyesmi: az első, mit látsz,
A különbség a csajok közt: fehér, fekete, latin vagy más,
Itt egy csávó, ki nem alap egyáltalán,
Várólistán vagy, csak, hogy engem hallgass, vagy lásd a csodát,
Hangos hahota, míg írom a következő fejezetet,
Gyors pénzes élet, boldogan élek.
Bajnokok!

[Nicki Minaj]
Ez igazi ünnepség,
Csak is a gettó számára,
Itt van az ideje,
Már tudják, kik vagyunk
Tudják, kik vagyunk.
Bajnok, bajnokok (bajnok, bajnok)

1 megjegyzés: