2012. augusztus 2., csütörtök

Nicki Minaj - Roman's Revenge [feat. Eminem]

[Nicki Minaj]
Nem vagyok Jázmin, inkább Aladdin,
Mennyivel jobb vagyok, ezek lemaradtak mind,
Látsz az új cuccomban, befogják ők mind,
Kezdem úgy érezni magam, mint egy bezárt sárkány,
Raah, raah, mint egy bezárt sárkány,
Kezdem úgy érezni magam, mint egy bezárt sárkány.
Nézd a koncertemet, ahogy a tömeg hogy él,
Baszki, úgy nézek ki, mintha hullócsillagnak készülnék?
Igen, kimondtam, hullócsillag lennék?
Kösd fel magad, síkképernyős TV,
(Ha-ha) Plazma
„Hé, Nicki, hé, Nicki!” - Vár titeket az asztma,
Nálam van az inhaláló, de nincs benne gyógyszer,
Korlátok vesznek körül, itt az ítélet.
Egy rossz kislány vagyok, egy kurva,
Felrúgom azt a picsát, húha!
Erőszaktól trauma, tompa,
Te hátvéd vagy, míg az én helyem elöl van, te kurva.
Munka kell neked, mert ez neked már nem megy,
Nicki Minaj-zsal baszakszol, fogd már ezt fel,
Te kis hencegő, egy lakattal agyon verlek,
Egy film vagyok, a kamerákkal el,
Lejárt a te időd, tudom, neked ez sokk,
De ami sok, az sok.

Raah, raah, mint egy bezárt sárkány,
Raah, raah, mint egy bezárt sárkány,
Raah, raah, mint egy bezárt sárkány,
Mint egy bezárt sárkány, mint egy bezárt sárkány.
Raah, raah, mint egy bezárt sárkány,
Raah, raah, mint egy bezárt sárkány,
Raah, raah, mint egy bezárt sárkány,
Mint egy bezárt sárkány, mint egy bezárt sárkány.

[Eminem]
Nem bírom a szadomazot, de az ostor jó móka,
Ragyogó verda, a csillogó festék csöpög róla,
Segghülye elme, a fejében agy helyett van kuka,
Az én fejem radír, a többi részem ír, mint a ceruza.
Ha nem tetszik, húzz el, picsa,
Ha minden nőt kinyírnék a földön itt lenn,
Akkor sem dugnálak meg, te szajha,
Szóval a mosolyt a szélvédődről mosd inkább le,
Esküszöm, még egy Happy Mealt is feldühítek,
Pörögnek a kerekek, majd gurulnak el,
Kettétörik a tengely, a kocsi tönkremegy.
Ne sírjál Istennek, ő nem tehet arról, ha szarba süllyedsz,
A régmúlt sosem múlik el, így ne hagyd abba nyelni a gecimet,
Még én se fejeztem be a dolgom, a melltartód is szép lett,
Remélem belefér majd a melled, te picsa, nehéz az élet,
Esküszöm, Istenem, az élet egy sötét szőke bige,
Nagy műmellekkel, a haja gázul van festve.
Aki most arcon köpött engem és fukarnak nevezett,
Így nagylelkűségem végül neki egy iPodot vett,
És azon kaptam a ribancot, hogy a zenémet lopja, ezért az ágyhoz kötöztem.
Kamera beállítva, kétszer lehugyoztam a csajt,
Nézd, mintha két tojás sárgája lenne!
A sztori tanulsága, ha valami szar történik veled,
Üss vissza neki, oh Istenem,
Ez Shady és Nicki Minaj, talán ez furcsának tűnhet,
De ne kérdezd miért (inkább, hogy miért nem)
A vi-világ az én bokszzsákom, aztán
Ha szar vagyok, akkor ti mind egy rakás csótány,
Vágd csak ezt a fejet, folytasd csak, morzsolj össze engem,
Mutasd a célpontot, így máris nekieshetek,
Mint egy, raah, raah, mint egy bezárt sárkány.
Le-lezuhantál, visszaestél nyilván,
Nyilván kiakadtál, és én is mindjárt kiakadok,
Mondtam, hogy maradj a saját sávodban, te csináltad ide a dugót.

[Nicki Minaj]
(E-e-e-e-ez) Ez a hála azért, hogy feltettelek titeket a térképre, ribancok?
Az én hibám, hogy ti picsák, ti már csak múlt vagytok?
Küldhettetek volna egy köszönöm-kártyát, kis lotyók,
Most a koporsótokra szalagot csomózok.
(Ni-ni-ni) „Nicki, ő csak azért dühös, mert elvetted a helyét”
Szóval azért dühös, mert elvettem a helyét?
Nos, picsa, ha már nem szarsz, talán hagyd el a vécét,
Van pár haverom Brooklynban, akik majd elintéznek még!
Ha-ha-hallom, ahogy motyognak, hallom, hogy hápognak,
Megijesztem őket, lökdösődés, pánik van,
Tengerentúl, az egyháznál, Vatikánba’,
Te csak álldogálsz, próbababa,
Velem akarsz aludni? Egész éjjel?
Én vagyok a kibaszott főnök, felülírtam ezt,
És mikor felbukkanok, vroom, motoron ülve,
Az én bandám ezért pénzt kap, ezt benézted,
Látom a porosodó Filákat, meg Levi’s gatyád,
Rongybaba ribanc, lyukas a harisnyád,
Enyém a meccs, most már látod az okát?
Ezek itt mind úgy hívnak, Manning Eli,
(Manning, Eli!) Ma, ma-ma-ma-ma, Manning, Eli
Mind így hívnak, Manning Eli!

[Eminem]
A-a-a-a-az összes kis köcsög bekaphatja,
Nem vagyok homo, de ragaszkodom hozzá, mint matrica a falra,
És annyira bekattantam, hogy velem a kényszerzubbony se bírna,
Ja, nézd ki tért vissza, ribanc, tégy úgy továbbra is, mintha
Ugyanaz a szenvedély élne benned, mint bennem,
Ja, oké, még mindig éhezem, a fenébe,
Ti seggfejek, volt gyomor-bypass műtétetek,
Ide ti már nem vagytok elegek,
Mint egy szempilla, annyi az erőszak bennetek (bennetek!)
Vessétek le magatok egy kurva erkélyről, menjetek,
Mielőtt sólyomszárnyat tolnék az okos seggetekbe,
Tudod mennyi az idő, akkor minek kérdezed?
Mikor Shady és Nicki világa egyesülne,
Ott találkozik a felső tízezer és a csórók negyede.

[Nicki Minaj]
Raah, raah, mint egy bezárt sárkány,
Raah, raah, mint egy bezárt sárkány,
Raah, raah, mint egy bezárt sárkány,
Mint egy bezárt sárkány, mint egy bezárt sárkány.
Raah, raah, mint egy bezárt sárkány,
Raah, raah, mint egy bezárt sárkány,
Raah, raah, mint egy bezárt sárkány,
Mint egy bezárt sárkány, mint egy bezárt sárkány.

[Nicki, mint Martha]
Roman! Roman!
Hagyd abba! Hagyd abba!
Megőrültél, örült vagy, mondom, őrült!
Te és a Slim Shady kölyök.
Mi folyik itt?
El fognak zárni téged!
Bezárnak majd egy cellába!
Majd meglátod!
Figyelj anyád intelmére, Roman,
Kérleeeeeeek!
Menjetek ágyba! Futás!
Menjetek! Gyerünk!
Szappannal mossátok ki a szátokat, fiúk!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jók a fordításaid! Valamikor le tudnád fordítani Nickitől a Come on a Cone-t, a Championt-t, a Whip It-et, és a Va Va Voom-ot?! :)

    VálaszTörlés