2012. augusztus 25., szombat

Christina Aguilera - Make Over

Nem tudom elhinni, mit tettél velem,
Itt térdelek, és szabadulnom kell,
Ezen évek alatt, bántottál engem.

Nem tudom, miért nem érzem idebent,
Próbálom elrejteni, jóvátenni nem lehet,
Ez túlzás, már készen állok a küzdelemre (küzdelemre).

Nem kell senki olyan, aki átalakítana (átalakítana)
Egyszerűen élnék és szabadon,
Csak meg akarok szökni,
Tartsd meg magadnak a hülyeségeid.
Mintha be lennék zárva, fogva tart az ördög,
Látásom elmosódott, elvesztem a megbánások között,
Túlterheltség, a lelkem most kitör (most kitör).

Levert és fáradt vagyok, elég a kihasználásból (kihasználásból),
Összetörnél azzal, hogy a lelkembe tiporsz,
Kimondom, ki kell verjelek a fejemből.

Mindenki folyton csak vizsgálgat (vizsgálgat),
Egyszerűen élnék és szabadon,
Csak meg akarok szökni,
Tartsd meg magadnak a hülyeségeid.
Én vagyok az egyetlen, aki meg tud menteni engem.

Elhagyom a házat egy átlagos délután,
Felkaptam a csizmám, készen állok már,
A magasban szállok, az élet vár rám.

Kiengedem a hajam, érzem a szelet az arcomon (az arcomon),
Mindent elölről kezdek, az árral szemben haladok,
Lehunyom a szemem, a kezembe veszem a dolgot.

Nem kell senki olyan, aki átalakítana (átalakítana)
Egyszerűen élnék és szabadon,
Csak meg akarok szökni,
Tartsd meg magadnak a hülyeségeid.
Én vagyok az egyetlen, aki meg tud menteni engem.

Csak meg akarok szökni,
Tartsd meg magadnak a hülyeségeid.
Én vagyok az egyetlen, aki meg tud menteni engem.

El akarsz nyomni engem,
El akarsz nyomni engem,
El akarsz nyomni engem,
El akarsz nyomni engem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése