2012. augusztus 25., szombat

Christina Aguilera - Reflection

Nézz rám,
Azt hiheted, látod,
Ki vagyok igazából,
De sosem fogsz ismerni.
Minden nap,
Mintha egy szerepet játszanék.
Csak most látom,
Ha maszkot viselek,
Becsaphatom a világot,
De a szívemet nem tudom.

Ki az a lány, akit látok,
Aki visszanéz rám?
Mikor fogja a tükörképem megmutatni,
Ki vagyok idebent?
Én most
Egy világban vagyok, ahol
El kell rejtenem szívem
És amiben hiszek.
De valahogy,
Megmutatom majd a világnak,
Mit rejt a szívem,
És szeretni fognak azért, aki vagyo.

Ki az a lány, akit látok,
Aki visszanéz rám?
Miért mutat a tükörképem
Valaki mást, akit nem ismerek?
Muszáj azt tettetnem,
Hogy mindig valaki más vagyok?
Mikor fogja a tükörképem megmutatni,
Ki vagyok idebent?

Itt egy szív, aminek szabadon
Kéne szárnyalnia,
Egy szív, mit éget a vágy, hogy tudja
"Miért?"

Miért titkolunk el mindent,
Amit gondolunk, amit érzünk?
Talán van egy titkos énem,
Amit el kell rejtenem?
Nem fogom tettetni,
Hogy mindig valaki más vagyok.
Mikor fogja a tükörképem megmutatni,
Ki vagyok idebent?
Mikor fogja a tükörképem megmutatni,
Ki vagyok idebent?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése