2013. május 17., péntek

Pink - Where Did the Beat Go?

Oh oh oh oh oh oh oh oh
Ba da ba bum
Oh oh oh oh
Ba da ba bum
Ba da ba bum
Oh oh oh oh oh oh oh oh

Hallom, ahogy a repülők a fejem felett elzúgnak,
Csak pár órával azelőtt, hogy elfoglalnád az ágyamat,
A sötétben a napfényt megidéztük,
A sietségben, szükségben, szomjunkban elvesztünk,
De arcod vonalainak kitapintása megihletett
A költészetre, mikor először meghallottam a neved,
Mikor elváltak ajkaink, a szívem vert, mint egy lábdob,
És elnyomta a bűntudatot, én bántani soha senkit nem akarok.

Uh oh, tudja ő esetleg,
Hogy az alkonypírban fekszem?
Hogy hazudom, de nem mehetek, nem mondhatok nemet?
Elhitetem vele, hogy ő a hülye,
Míg a paranoia csak terjed,
Ha megkérdezné,
Hová tűnt a szerelmünk?
Akkor nem sütkéreznék
Egy másik férfi alkonypírjában.

Hová tűnt a szívverés?
Hol van a szívverés?
Hová tűnt a szívverés?

Hát hogy igazoljam a bírónak és az esküdtszéknek,
Hogy a pusztítás okai a hangok voltak a fejemben?
Sosem kellett gyufával játszanom, hogy tüzet szítsak,
De ez úgy kihűlt, és azt hittem, már elfeledtem a vágyat,
Én voltam a te szeretőd, majd a Madonnád,
A gyermeked anyján kívül bennem semmi mást nem láttál,
Meddig kéne tartania a magánynak?
Én meztelen voltam, s visszavártalak.

Uh oh, tudja ő esetleg,
Hogy az alkonypírban fekszem?
Hogy hazudom, de nem mehetek, nem mondhatok nemet?
Elhitetem vele, hogy ő a hülye,
Míg a paranoia csak terjed,
Ha megkérdezné,
Hová tűnt a szerelmünk?
Akkor nem sütkéreznék
Egy másik férfi alkonypírjában.

Hová tűnt a szívverés?
Hol van a szívverés?
Hová tűnt a szívverés?

Oh oh oh oh oh oh oh oh

Van oka és eredménye, noha tettem lépéseket ellene,
Hídról ugrottam, mert nem maradt semmim se,
Rajtad kívül másra nem vágytam,
És a te hiányodban,
Kudarcot vallottam.

Uh oh, tudja ő esetleg,
Hogy az alkonypírban fekszem?
Hogy hazudom, de nem mehetek, nem mondhatok nemet?
Elhitetem vele, hogy ő a hülye,
Míg a paranoia csak terjed,
Ha megkérdezné,
Hová tűnt a szerelmünk?
Akkor nem sütkéreznék
Egy másik férfi alkonypírjában.

Hová tűnt a szívverés?
Hol van a szívverés?
Hová tűnt a szívverés?
Hová tűnt a szerelem?
Oh oh oh oh oh oh oh oh
Hová tűnt a szívverés?
Oh oh oh oh oh oh oh oh
Hová tűnt a szerelem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése