2012. december 25., kedd

Nicki Minaj - Up in Flames

Elborítanak minket a lángok,
Még egy éjjel, hogy fényesebben égjünk.
Elborítanak minket a lángok,
Még egy esély, hogy magasabbra törjünk.
Elborítanak minket a lángok,
Még egy éjjel, hogy fényesebben égjünk.
Elborítanak minket a lángok,
Még egy esély, hogy magasabbra törjünk.

Mindegy, ne teszteld ezt a gyereket,
Még egy terhességi teszt se tehetné ezt,
Még R. Kelly se nyúlhat a gyerekhez,
És még egy iPhone-nal se érne el hozzám a szöveged.
Van medencém, még sosem úsztam benne,
Repülőterem, ahova ti sosem szállhattok le,
Mind kérdezték, mit művelsz Nicki? - Most futok be,
Menj a pilótafülkébe, lásd, most szállunk le,
Most futok be, és most nem Boltról beszélek,
Orvlövész vagyok, de nem a jóféle.
Miért van úgy oda mindenki?
Nyílik a csomagtartó, hű, micsoda Bentley,
Majd bántom a seggetek, ahogy Chris Stokes,
Saint Tropez-ban vagyok egy nagy hajón,
Mindjárt összejön egy milliárd bagó,
Előveszem a farkam, hisz olyan ügyes a torkotok.

Elborítanak minket a lángok,
Még egy éjjel, hogy fényesebben égjünk.
Elborítanak minket a lángok,
Még egy esély, hogy magasabbra törjünk.
Elborítanak minket a lángok,
Még egy éjjel, hogy fényesebben égjünk.
Elborítanak minket a lángok,
Még egy esély, hogy magasabbra törjünk.

Újabb meccset nyertem, vágod már, ugye?
Jön a ruhakollakció, majd a parókák készülnek,
Mikor utazom, azt csak magángéppel lehet,
Én vagyok a kibaszott királynő, Erzsébet!
Minden hálózati elnökkel tali,
Szerintem így kell ezt kurva jól csinálni,
Bizonyítani, magunkért kiállni,
A játékosaim Brooklynban maradnak, mindig is oda fognak tartozni.
Lógás az igazgatókkal,
Nézd a listákat, a győzelmeim folyamatosak,
Trillió dollár lemaradással,
De ti nem hallotok engem, sok halálsüket ribanc.
Semmi csattanó, nem megy nekik a duma,
De nekem igen, és kinek van még birodalma?
Teltházas koncert Norvégiába’
Itt a Re-Up, szerezd meg, mielőtt felmegy az ára.
Jobb, ha megütök egy pácienst, mert ez a szöveg túl beteg,
Úgy csekkolom ezeket a ribiket, mint a kérvényeket,
Itt túráztatják magukat, holott nem találják a térképüket,
Hát jöjjön a hóhér, levágni a fejüket!
Mint tűzoltókat, lángok közé küldjék őket,
Hogy ki marad, és ki megy, azt én döntöm el,
Azt a nagyzoló dumátok megélem én,
És ha nem maradtok nyugton, piros lap lesz a végén.

Elborítanak minket a lángok,
Még egy éjjel, hogy fényesebben égjünk.
Elborítanak minket a lángok,
Még egy esély, hogy magasabbra törjünk.
Elborítanak minket a lángok,
Még egy éjjel, hogy fényesebben égjünk.
Elborítanak minket a lángok,
Még egy esély, hogy magasabbra törjünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése