2017. január 3., kedd

Green Day - Still Breathing

Mint egy határt kémlelő lurkó,
Mint egy szirénát beindító mentőautó,
Oh, még élek
Mint egy először hazaérkező katona,
Kitértem a golyó elől és már mögöttem a taposóakna
Oh, még élek.

Netán vérzek? Vérzek a vihartól?
Vetíts fényt a roncsok közé, a messzeségből.

Mert még lélegzem,
Mert még lélegzem saját erőmből,
Várhatnak a rózsák és az eső,
Még úton vagyok.
Mert még lélegzem,
Mert még lélegzem saját erőmből,
Várhatnak a rózsák és az eső,
Még úton vagyok,
Úton hozzád.

Mint egy narkós, kire az utolsó adag vár,
Mint az utolsó fillérével fogadó balfácán,
Oh, még élek.
Mint egy gyermek, kinek nem volt apja,
Mint a mindennapokkal küzdő édesanya,
Oh, még élek.

Netán vérzek? Vérzek a vihartól?
Vetíts fényt a roncsok közé, a messzeségből.

Mert még lélegzem,
Mert még lélegzem saját erőmből,
Várhatnak a rózsák és az eső,
Még úton vagyok.
Mert még lélegzem,
Mert még lélegzem saját erőmből,
Várhatnak a rózsák és az eső,
Még úton vagyok.

Kiléptem a párkányra,
Az élet rémít halálra téged?
Egész életemben csak menekültem,
Hogy nyughatatlanként otthonra leljek,
És az üzenetben rejlő igazság
Vezet tovább az úton.

Mert még lélegzem,
Mert még lélegzem saját erőmből,
Várhatnak a rózsák és az eső,
Még úton vagyok.
Mert még lélegzem,
Mert még lélegzem saját erőmből,
Várhatnak a rózsák és az eső,
Még úton vagyok.
Mert még lélegzem,
Mert még lélegzem saját erőmből,
Várhatnak a rózsák és az eső,
Még úton vagyok,
Úton hozzád.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése