2012. július 6., péntek

Hollywood Undead - Hear Me Now

[J-Dog]
Ahogy a halál árnyékának völgyében sétálok,
Rajtam a töviskoszorú, mellkasomból a kést kihúzom.
Még mindig keresek valamit, amit sosem találtam,
De lehet, nem is fogom, mert már rég hátrahagytam.
Most megrekedtem, és ez nem fog változni,
Örökké a részem, az idők végezetéig.
Most hogyan tovább? Melyik út a helyes?
Az egész életem választások sora, és mindig a rossz mellett döntöttem.
Akarok majd életben maradni még?
Megpróbálom majd, mert nem láttam még a fényt?
Most meglátod a lényegét,
Az egész életed azzal telt, hogy engem legyőzzél.

[Danny]
Hová tűntél? Hol az otthonod?
Miért végezted teljesen egyedül?
Hallasz engem egyáltalán?
Semmi fény, semmi hang,
Alig kapsz levegőt, ha föld alatt vagy
Hallasz engem egyáltalán? Hallasz engem?

[Johnny 3 Tears]
Vajon meddig tettethetem, hogy létezem?
Hogy a csillagok az égen talán jelentenek valamit nekem?
Talán megnyílik a mennyország számomra, ha térdelve élek,
A szavak dőlnek belőle, de nem a tettek embere,
Járva az utcákat, reménytelenül,
Egy betonpárna, egy ember otthon nélkül.
Nyújts neki kezet, így innentől együtt mehetünk,
Hagyd a szánalmat, még ha a gíalázattal együtt is élünk.
Napfénytől mentes világban álmodni nem mersz,
Ha felébredsz, tudod, hogy sötétebb, mint előző éjjel.
Gyorsan elfeledjük, az áldozat elenyészett,
Szökésre születtem, egész életem ezzel telt.

[Danny]
Hová tűntél? Hol az otthonod?
Miért végezted teljesen egyedül?
Hallasz engem egyáltalán?
Semmi fény, semmi hang,
Alig kapsz levegőt, ha föld alatt vagy
Hallasz engem egyáltalán? Hallasz engem?

[Danny]
Nézz a szemembe, és láss csodát,
Mit látok? Semmit.
Vess rám még egy pillantást,
Mit látok? Semmit.

[Danny]
Hová tűntél? Hol az otthonod?
Miért végezted teljesen egyedül?
Hallasz engem egyáltalán?
Semmi fény, semmi hang,
Alig kapsz levegőt, ha föld alatt vagy
Hallasz engem egyáltalán? Hallasz engem?

Hallasz engem egyáltalán? Hallasz engem?

1 megjegyzés: