2014. augusztus 21., csütörtök

Cheryl Cole - Crazy Stupid Love [feat. Tinie Tempah]

La la la la la la la szerelem [x8]

Megesküdtem, sosem leszek az, ki kezed fogja,
Vagy téged bámul, mint aki a legnagyobb rajongód volna,
Korábban kigúnyoltam azt, amit ők beszéltek,
Mondván, én soha ilyen nem leszek.
Aztán felbukkantál, mintha itt lettél volna mindig is,
Mintha ismertél volna már, ittam a szavaid,
A lelkembe láttál, tőled teljesen elolvadtam,
Ahogy beléptél az ajtón, már akkor kész voltam.

Nos, nem tudom, hogy érted el ezt nálam,
Egyszerűen megáll az eszem tőled, a szívem majd megszakad,
Mint egy hullámvasút, de én csak felfelé megyek,
Őrült, dilis szerelembe estem.

Hát hívj a barátaid előtt a kedvesednek,
Korábban tartottam tőle, de kimondanád még egyszer?
Furcsa érzés, ahogy a sötétben fekszünk,
És nem leszek az, aki ezzel a szikrával küzd.
Szárnyalok tőled, sosem szállnék már le többet,
És rájövök, szükségem van rád magam mellett,
Hogy én fogom a kezed, ezt nehéz elhinni,
És még mindig próbálom megérteni.

Nos, nem tudom, hogy érted el ezt nálam,
Egyszerűen megáll az eszem tőled, a szívem majd megszakad,
Mint egy hullámvasút, de én csak felfelé megyek,
Őrült, dilis szerelembe estem.

[Tinie Tempah]
A sípot, imádom mikor megfújod a sípot,
Miattad én – bumm, bumm, bumm, bumm – bébi, nálam nem találsz pisztolyt,
A nyelvem megmozdul, ahogy tested kígyózik ott,
Fagyöngy ide vagy oda, akkor is kell a csókod,
Tetszik a nyitott orrú cipőd és a ruhád, még ha kapcsolatunk nem is hivatalos
Hivatalos, hivatalos
Ha öltönyben látsz, mondd, igazi bűnöző vagyok,
Játszod a nehezen megszerezhetőt, kislány, ez már kicsit fárasztó,
Tárd ki nekem a lelked, mielőtt rátérnék, a tested milyen jó,
Nem szórakozom én egy nővel sem, ez megszokott, kéne valami új,
Ajkak és szemek, az meglepne, ha csípője és combja lenne,
Kapott csókot kétszer, így már én vagyok neki az egyetlen,
Megkapta a farkam, hát őt most megfarkaltam,
Oh, Istenem!

Nos, nem tudom, hogy érted el ezt nálam,
Egyszerűen megáll az eszem tőled, a szívem majd megszakad,
Mint egy hullámvasút, de én csak felfelé megyek,
Őrült, dilis szerelembe estem.

La la la la la la la szerelem,
La la la la la la la szerelem,
Őrült, dilis szerelembe estem.
La la la la la la la szerelem,
La la la la la la la szerelem,
Oh őrült, dilis szerelembe estem.
La la la la la la la szerelem,
La la la la la la la szerelem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése